גליליות במילוי גנאש שוקולד

גליליות וופלים ממכרות! במילוי של גנאש מריר מוקצף ושוקולד מתפצפץ בצדדים, תכינו ותפתיעו את כולם.

גליליות וופל ממולאות בקרם משגע! אם אתם רוצים קינוח זמין, מרשים המוכן תוך 10 דקות תכינו את הגליליות האלה ותהיו מסודרים כשהאורחים יגיעו. הפתעות כולם אוהבים, תוציאו את הגליליות מהמקפיא תניחו בצלחת הגשה ותקבלו קינוח ששווה מיליון דולר, למי שלא אוהב אותם קפואים אפשר להפשיר 5 דקות לפני ההגשה.

ניתן לקנות את גליליות הוופלים בכל הסופרים וכן בחנויות המתמחות בדברי אפייה.

חברים יקרים♥ מתכון מנצח ממני אליכם באהבה.

גליליות וופל במילוי קרם

תמיד מוכנים לאורחים | גליליות במילוי גנאש שוקולד

לזלף לתוך הוופלים את הגנאש המוקצף ולהכניס למקפיא. בצלחת קטנה ועמוקה להמיס את השוקולד המריר, להוציא את הוופלים מהמקפיא ולטבול בשוקולד משני הצדדים

אחר שהשוקולד התמצק להכניס את הוופלים בעמידה לתוך הקופסא העגולה, לסגור את הקופסא עם המכסה ולהכניס למקפיא

מתכון להכנת גליליות וופלים במילוי גנאש מוקצף

חומרים:

2 קופסאות של גליליות בכל אחת יש 20 יחידות

2 מיכלי שמנת מתוקה סה"כ 500 מ"ל

200 גרם שוקולד לגנאש

100 גרם שוקולד לקישוט

1 כף שמן

אופן ההכנה:

בקערה בינונית מכניסים 200 גרם שוקולד מרירי שבור לקוביות.

מביאים לסף רתיחה 1 מיכל של שמנת מתוקה 250 מ"ל, למזוג את השמנת על השוקולד ולחכות דקה, לאחר מכן לערבב היטב עם מטרף עד אשר נקבל שוקולד אחיד ומבריק.

לקרר את הגנאש, לעטוף בניילון נצמד ולהכניס למקרר, לאחר לילה או מספר שעות להוציא ולהוסיף 1 מיכל של שמנת מתוקה שנותרה ולהקציף לאט בזהירות ובעדינות, עד אשר נקבל קרם מוקצף עדין, להכניס את הקרם לתוך שק זילוף עם צנטר פרח או רגיל, לזלף לתוך הגליליות מעט מהקרם, להניח בעמידה בתוך הקופסא ולכסות עם המכסה, להכניס בנתיים למקפיא.

להמיס במיקרוגל בפולסים 100 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות, לאחר מכן להוציא ולערבב היטב עד להמסה מוחלטת, להוסיף לשוקולד המומס 1 כף שמן ולטרוף היטב. (חשוב שקיבולת הצלחת תהיה קטנה ועמוקה כמו קערית קטנה).

להוציא את הוופלים מהמקפיא ולטבול אותם משני הצדדים בשוקולד המומס, להניח על נייר אפיה עד אשר השוקולד יתמצק. לבסוף להכניס את הגליליות בצורת עמידה לתוך הקופסא, לאחסן במקפיא עד להגשה, מי שלא אוהב אותם קפואים יכול להוציא 5 דקות לפני ההגשה.

5 Comments

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל הזכויות שמורות לקסם של עוגה © 2018 | עיצוב ובניית אתר: סטודיו דנקו
דילוג לתוכן